23 мая 2017 г.

Хочу в ДК Scrap RELAX!

Всім привіт! Сьогодні я звертаюся до вас українською. А все тому, що, в першу чергу, пишу цього поста для молодого українського ЧБ "Скрап релакс". Тільки-но я побачила анонс про набір в дизайн- команду, одразу вирішила, що варто спробувати. 
Зараз я відчуваю в собі внутрішню готовність до такого кроку. В мене є ідеї, якими варто поділитися. Я люблю вигадувати та робити квіти, зокрема нещодавно в мене "народилися" орхідеї. Ви обов`язково побачите їх в одній з моїх робіт.
Трошки розповім про себе. Зі скрапбукингом я познайомилася близько 4 років тому. Він одразу цілковито захопив мою свідомість. Це кохання з першого погляду. Цілих 2 роки я намагалася розкусити цей фрукт на смак, розглянути його з усіх боків. А він виявився таким приємним, різноманітним і захоплюючим, що відтепер усі мої творчі думки спрямовані в його бік.             Останній рік  був найбільш плідним у моїй творчості. Я близько познайомилась з новими для мене стилями і почала працювати інтуїтивно. Я багато експерементую і зовсім не боюсь поєднувати непоєднуване.  Люблю працювати зі складними палітрами і  незвичними кольорами. Точно сказати, який зі стилів для мене найближчий, я не можу. Мені дуже подобається класичний американський стиль та еко. Та, мабуть, зараз найбільше мене захоплює фрістайл. Тут вже можна релаксувати: вирізати, фарбувати, строчити... Доречі, машинна строчка- моя слабкість. 
Зі скрап-об`єктів  більш за все я люблю сторінки та холсти. З їх допомогою можна практично оживити фотографію, підкреслити її настрій та колір. Окрім того, їх розмір дозволяє багато експерементувати. А це я люблю!)))
Я вважаю, що мій творчій шлях тільки-но розпочався. Адже тільки зараз я почала відчувати свободу і необмеженість своїх думок.  Скрапбукінг живе в моєму серці і я щаслива від цього. Сподіваюся, що краса, і справді, врятує мир.












14 комментариев:

  1. Я думаю, внутрішня готовність - це найбільша рушійна сила. Дякую за заявку і бажаю удачі!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Тримаю кулачки та сподіваюся.

      Удалить
  2. Вау! Работы потрясающие!!! Желаю удачи!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо, мне очень приятно! Надеюсь на удачу.

      Удалить
  3. Ира, очень приятно видеть землячку с такими замечательными работами! Удачи в наборе!

    ОтветитьУдалить
  4. Які круті сторіночки)))) бажаю успіху

    ОтветитьУдалить
  5. Дуже цікаво пишете) і ще цікавіше роздивлятися Ваші роботи;)

    ОтветитьУдалить